lørdag 22. desember 2007

Misvisende bloggadresse

Jeg har byttet bloggadresse, fordi den jeg hadde følte jeg ble mer og mer misvisende for min profil. Jeg føler meg ikke som en STYLEblog, men ønsker at profilen skal ha et mer blandet preg enn det. Føler meg heller ikke som en person som er så veldig fashionentusiast, mer en wannabebloggefashionista, så da merker man også at motivasjonen for blogging fort avtar. Jeg skal ikke endre profilen min, men jeg er i en prosess hvor jeg prøver å finne ut av hva jeg skal blogge om.

Anyone; må gjerne komme med innspill på hva dere liker best med bloggen, og hva dere kunne tenkt at jeg gjorde bedre og fokuserte mest på.

2 kommentarer:

Dyveke sa...

Jeg synes det som oftest er morsomt å lese det som bare kommer, tanker og andre ting man plutselig vil dele. Hvis bloggen har altfor strenge rammer kan det fort bli litt krampeaktig, og jeg tror ihvertfall jeg hadde gått fortere lei av å skrive en sånn blogg.. Men, det er meg:)

Ave sa...

I know. Og der skal jeg prøve å bli flinkere! Det er alltid mye man vil skrive om, men som ofte kan oppleves som tiltak. DEt er jo denne "strenge rammen" jeg har hatt, og som ikke har føltes helt riktig for meg; nettopp fordi man når et gitt punkt hvor man ikke kan gi mer. Jeg er ikke en ren moteblogg. Men det er jo noe med det å skrive om det man har lyst til og om det som facsinerer etc.