tirsdag 25. desember 2007

Jul og boklesing



Fikk så utrolig mye fint til jul. Men det meste fikk jeg og C sammen. Mye ting til leiligheten som vi hadde ønsket oss. Men disse bøkene var til meg. Holder på med "Drageløperen" nå (er litt treig!), så det får bli "tusen strålende soler" etterpå. Og så er jeg jo blitt litt nerd har jeg hørt, men ønsket meg veldig denne boken til Helene Uri "Kroppsspråk". Omhandler hvordan bruken av kroppsdeler i ulike sammenhenger er en stor del av ordforrådet vårt. Kjempe interessant! :)

Det er veldig mange bøker som jeg har så lyst å lese. Etter jeg har pløyet meg gjennom disse bøkene her, så skal jeg kjøpe meg "Innsirkling" av Carl Frode Tiller, og deretter så får jeg vel følge Glamourbibliotekarens råd: Ta for seg sin egen bokylle i alfabetisk rekkefølge og lese de bøkene som enda ikke er lest.


Ingen kommentarer: