fredag 14. desember 2007

I bought them shoes

Lenge siden sist! Nå skal jeg prøve på et lite comeback, men vi får se om motivasjonen holder. Har hatt fri snart en uke nå. Hatt besøk av både søster og mor, og i dag er første FRIdag, hvor jeg kan sette meg ned å lese avisa i ro og mak, blogge litt og gjøre ting i mitt eget tempo. Har også den siste tiden sett tre sesonger av "The Wire". Puhh.. deilig å ha en pause! "The Wire" er jo kåret til verdens beste serie, og det er jo ikke uten grunn. Det er som å lese en jævla god bok, som du IKKE klarer å legge fra deg, men som du etterhvert bare skjønner at du må, fordi man virkelig trenger en pause. Det var slik jeg følte det med denne serien når jeg begynte å nærme meg slutten på 3. sesong. VIL se ferdig, men måtte ha pauser, fordi kroppen ble kjemperastløs og "ute av seg sjæl". Jaja. Nok om The Wire. Jeg er trolig tilbake! :)

Jeg har også kjøpt de vinterskoene jeg har siklet på en lang evighet nå. Love'em! :)

Ingen kommentarer: