torsdag 10. januar 2008

Wah Wah starter


Ååååå! Nå har jeg akkurat bestilt hudpleietime på Wah Wah i pilestredet. Fantastisk! Bestilte Wah Wah starter:

"Starter
er en behandling som gir synlige resultater i form av renere, friskere og glattere hud. Vi starter med en hudanalyse, for å kunne skreddersy et opplegg for din hud. Du vil få rens, peeling og massasje med produkter som vil gjøre godt for huden din. Det hele avsluttes meden behagelig ansiktsmaske og en lett, avslappende massasje av nakke og skuldre. Du kan også, mot et tillegg i prisen, velge tilleggsprodukter som forsterker behandlingen ytterligere".

Dette er en del av mitt eneste nyttårsforsett, som jeg har nevnt tidligere: "Bli et enda bedre menneske på hva det innebærer". Ønsker mer velvære i hverdagen: ta meg god tid til en god bok, kanskje jeg skal følge Glamourbibliotekarens nyttårsforsett om å ha friske blomster hver helg. Benytte meg mer av mulighetene som finnes her i Oslo, dette være seg utstillinger, teater, kino, gåturer i marka. Drikke mer rødvin i festlige lag :) Haha. Hør på meg da. Skal ikke mye til før jeg svever avgårde i lykkesusogdus :)

Foto: www.wahwah.no

Ingen kommentarer: