torsdag 10. januar 2008

Dr. martens


A pair of some hell old dr.martens shoes. - Likte dette bildet. For det er nettopp det som skjer når man har lagt sin elsk på disse skoene: man bruker de så godt, at de blir seende slik ut. Godt brukt. - Jeg lurer på hvor mange par martens jeg har hatt i mitt liv. Det er ikke få. Kan telle nå 5 par, men det er sikkert mer. Working class! Nå begynner det å bli en del år siden sist, men tiden er inne igjen, og nå ønsker jeg meg disse:


Det eneste minuset med disse skoene, er at man er dømt for gnagesår.

Foto: 1) Wikimedia commons og 2) Supercasuals

kl 02:02:
Da prøver jeg meg igjen. Nå har jeg fått "ut" litt, så nå bør jeg få sove :) natta!

2 kommentarer:

Dyveke sa...

Jeg har sånne på Borøya som er litt for små, helt nye. Kanskje de passer deg? Skal hente de og mitt andre par når jeg skal ned til Hove snart!

Ave sa...

JA! men litt for små til deg? du har vel mindre føtter enn det jeg har vel? Vi kan jo prøve! supert! :)