torsdag 10. januar 2008

Rutete flanell


Rutete flanell har jeg hatt på ønskelista en liten stund. Helt siden jeg så drømmeoutfiten i et blad for en god tid tilbake, så har jeg tenkt på denne herlige skjorta. Kjempefint med en litt oversized skjorte. Ser for meg denne skjorte til Sienna Miller, den lange svarte "underkjolen" fra Gina, svarte strømper og de nye svarte bootsa mine til. Nice! Det skal jeg jaggu gå på jakt etter i morra.

Foto: www.side2.no

Kl 01:12: Får ikke sove for tida, så nå stod jeg nettopp opp igjen. Lå bare og tenkte på om jeg skulle tørre å ta utfordringen på å søke vikarjobber som lærer ved siden av lærerutdanningen min. Jeg blir jo etterhvert norsk -og medialærer, så det hadde jo vært svært så lurt av meg og prøvd det ut. Men det er jo alltid noe som taler for, og det som taler i mot:

For: Jeg begynner allerede nå å bygge opp erfaring. Jeg vil få mulighet til å undervise på ulike skoler, og derfor fått et innblikk i hvor jeg kunne tenkt meg å søke på fast jobb etter endt studieløp. Jeg vil tjene to ganger mer i timen enn det jeg har i den nåværende "ved siden av studiene jobben".

Mot: Undervisning i skoletida. Mye dobbeltarbeid, i forhold til forberedelser til min egen og elevenes undervisning (og jeg har 40 stp dette semesteret). Tenker da spesielt på hvordan jeg ønsker å legge opp undervisningen i forhold til at det kan bli en givende undervisningstime.
Noen som har tips til godt undervisningsopplegg?

Ååååå. Deilig å få ut litt tanker. Kanskje jeg får sove etter å ha skrevet det ned :)

2 kommentarer:

Dyveke sa...

Jeg vet hvor jeg skal kjøpe min flanellsskjorte ihvertfall. Rett ved deg, tror det er Sir Price? De selger store fine skjorter til en hundrings!

Ave sa...

åååå?