mandag 16. juli 2007

Midlertidig sørlandsidyll

Nå har jeg ferie, og tilbringer dagene hjemme på sørlandet. I dag kom det endelig stor sol på himmelen, og nesten ikke en eneste sky, så da bar det rett ut i båt og ut i skjærgården. Kjempe deilig! Dykket etter blåskjell, som jeg hadde store planer om å ta på grillen, men det ble en kortvarig glede. En mørklagt himmel begynte å nærme seg oss da vi var på skjæra i en veldig fart, og grillen ble aldri påtent. :(( Men har hvertfall fått litt farge i ansiktet og på kroppen igjen, så nå får vi håpe finværet kommer snart, så ferien kan ta seg opp enda mer! På fredag er det min søsters bryllup, så det MÅ bli fint vær!

Låner min venninnes pc, så blir lite blogging på meg, men skal hjem innimellom, så da får jeg vel blogget noe innimellom. I hvertfall i neste uke skal jeg få til litt posting. :)

"Sol, sol kom igjen, sola er min beste venn!" (hver gang jeg har sunget denne sangen den siste tiden, så har det kommet sol, så det går mye av den for tiden ;)

Ingen kommentarer: