fredag 13. juli 2007

Hundepasser..



Denne uka har jeg fått prøvd meg på det å ha hund! Typen min er på seiltur (mens jeg selvfølgelig måtte jobbe) sammen med eierne av hunden, så jeg tilbudte meg å passe ho mens de var på tur. Det har vært såå koselig! :) En staffordshire Bull Terrier. Det har vært et utrolig bra selskap. Aldri alene. MEN skal innrømme at jeg etter mange lufteturer om dagen, og etter å ha brukt converse, er helt ødelagt i beina. Måtte ta frem joggeskoa til slutt. Der kan man se hvor viktig det er med gode sko :) Nå satser jeg på at kjæresten min savner meg såpass at han vil gi meg en real fotmassasje når han kommer hjem i natt, og det tror jeg :)

4 kommentarer:

Dyveke sa...

Hihi..deg som hundepasser hadde jeg ikke sett for meg! Du er seriøs i ønsket om å få hund altså?;)

Ave sa...

ja, seriøst.. jeg har vurdert det asså! men har jo virkelig fått oppleve den stressende siden med å ha hund også da. I dag var jeg oppe kl 4:30 for å gå tur med ho før jeg skulle på dagvakt..

er du med i morgen?? begynner kl 18

Dyveke sa...

får se.. første dag uten feber idag, men ikke akkurat pigg.. Kjip ferieuke kan man si..

Ave sa...

åå nei.. All den harde jobbinga har utløst seg i deg nå..