fredag 27. juli 2007

Antrekket til min søsters bryllup



Dette er kjolen jeg gikk med i min søsters bryllup. Mamma sydde den for over 30 år siden. HElt fantastisk avslappet kjole å gå med!



Skoene (fra bianco) jeg brukte til kjolen. Hadde ikke rosa neglelakk på til den kjolen selvfølgelig. Men elsker disse skoene. Vanskelig å gi det riktige bildet av skoene når man tar bildene selv. Men flotte til både fest og ellers bruk. Skal ha de i ett bryllup til denne sommeren, så skal jeg heldigvis få bruke de til andre festligheter :)

Foto: Privat

2 kommentarer:

Zava sa...

Den kjolen var super-søt, digger snittet og fargen var bare helt herlig!! Heldige du :D

Ave sa...

jeg er veldig fornøyd! så er den helt fantastisk behagelig å ha på seg.. Det er så mange ganger man føler seg veldig "stiv" når man pynter seg opp, men ikke med denne ;)