torsdag 21. juni 2007

Jeg vil han en liten hund...




Jeg har egentlig aldri vært helt overbegeistret for hund. Eller rettere sagt, så har vi alltid hatt hund i familien, og har trivdes med det, men det har vært den ansvarsbiten som har vært det som kanskje har fått meg til å tenke på meg selv som en katteperson, mer enn som en hundeperson. Men jeg blir jo helt svak når jeg ser Mops, eller fine engelske bulldoger.. hehe.. de er bare helt herlige! I oppgangen der jeg bor ser jeg stadig begge deler, og jeg har bare fått mer og mer lyst på. Her hjemme har vi Boxer, og den blir mer og mer glad i meg for hver gang jeg kommer hjem, eller kanskje det er meg som blir mr og mer glad i den, slik at Chico, som den heter, blir mer og mer glad i meg fordi han merker at jeg er mer snill og leken mot han ;)

Bildekilder: Bilde1 + Bilde2 er funnet på Google.

Ingen kommentarer: