onsdag 27. juni 2007

Tagged, I am`?

Jeg fikk utfordringen av Ladybirdsnest. Taggen går ut på at man skal ramse opp 7 merkelige egenskaper eller fakta om seg selv. Deretter skal man tagge 7 stykk, som man lister opp på bloggen sin og selvfølgelig si fra til vedkommende. Og til sist skal man skrive noen få ord om de man velger å tagge.

7 kurositeter om meg, Ave:

  1. Når jeg blir engasjert i en samtale, om det er en jeg snakker med selv, eller om jeg ser på film, så har jeg en tendens til å lage/etterligne grimaser og aniktsuttrykk som de jeg snakker med eller ser snakker kommer med. hehe. Fått mange usikre blikk tilbake på dette! Mange som tror jeg bare aper etter dem, eller at de ikke tror jeg er interessert i samtalen. Men jeg er bare fryktelig engasjert! ;)
  2. Elsker musikk. Og selv om jeg ikke spiller så ofte lenger, så er jeg kjempe glad i å spille gitar og synge attåt.(gitaren som er ubrukelig; trenger en ny.)Og elsker å utforske ny musikk :)
  3. Selv om jeg har fri, så elsker jeg å stå opp tidelig allikevel (helst før 7:30) for å sette på kaffen (som jeg alltid gjør klar kvelden før), sette på radioen for å høre på P2 morgen, og lese avisen. Morgenstund har gull i munn.
  4. Har en "ting" med kollektivtransport. Hvis jeg skal et sted, på et bestemt tidspunkt, må jeg alltid være føre var grunnet frykt for at t-banen, trikken etc ikke skal komme på riktig tidspunkt. Resulterer alltid at jeg er på plass lenge før alle andre! eh
  5. Veldig følsom.
  6. Unngår aerobictimer på sats, fordi jeg har ikke teft for koordinerte bevegelser.
  7. Standarduttrykk: "E e så mett!" (klarer aldri å stoppe i tide..)
Kjenner ikke så mange her inne, så vanskelig å tagge 7 stk, men de jeg velger å tagge er:

  1. Dyvekesverden: Fordi det er den bloggen jeg besøker aller mest.
  2. Anne-Linns tankespinn: Masse rare tanker i ett lite hode som er morsomt å lese :)
  3. Ladybirdsnest: Vet det var hun som tagget meg, men fordi jeg er ofte innom bloggen hennes, og det føles feil å ikke ta henne med.
Har ikke flere å tagge.. men alle monner drar, ok? :)

Ingen kommentarer: