søndag 17. februar 2008

Dobbelmono



I går fikk jeg en positiv overraskelse på musikkfronten. Jeg dro for å treffe ei venninne på "Josefines Vertshus" i Hegdehausveien (fanstastisk, deilig og brunt sted), for det skulle være videorelease + konsert med bandet "Dobbelmono". Jeg visste ingenting på forhånd om bandet, eller egentlig om hva som skulle skje. Det eneste jeg var forberedt på, var to kalde pils. Det ble en pils til. OG god musikk :)

"Dobbelmono" finner dere på Nrk Urørt. Sangen det var videorelease for, var låta: "Someday". Ellers var "Electric" en låt som fort ble klistret til hjernen.

Foto: NrkUrørt

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Stine!
Takker for gode ord her :)
Veldig hyggelig at du kom i går! Bare å dukke opp på neste dobbelmono - fest! :)

hilsen Caroline / dobbelmono

Anonym sa...

...jeg mente Ave ;)

Caroline

Ave sa...

Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvordan du fant fram til bloggen min :) Keep up the good work! :)Har dere ikke myspace-profil?

Ave sa...

Joda, dere har myspace. Fant det nu. :)