onsdag 8. august 2007

Søte kjoler og basic antrekk :)


Det er så flott og så enkelt. En kjempesøt kjole og noen fine sko som passer. Er det noe jeg absolutt burde hatt mye mer av, og som jeg kanskje ikke kan få nok av, så er det denne type kjoler. Mønstrete kjoler i akkurat den lengden. Da kan det brukes både med og uten bukser, og kan brukes året rundt.

Synes denne jenta her var så søt. Enkelt og veldig fint antrekk, som blander nytt med vintage.Jeg liker basic, men som allikevel viser stil. Det gjør hun her. :) Ser hun har en medaljong rundt halsen. Ønsker meg virkelig en fin medaljong. Har forsøkt å finne noen fine på ebay, men finner ingen. Noen som vet om et bra søkeord? Det burde jo være der mener jeg. Selv har jeg brukt "medallion".. er jeg helt på jordet da, eller? haha ;)

Foto: Manchesterlooks

Ingen kommentarer: