tirsdag 6. november 2007

Et lite hei.


Har verken blogget, eller sjekket andres blogger på evig lang tid. Så det er sikkert mange bloggere og blogglesere der ute som allerede har sett eller blitt gjort oppmerksom på dette flotte høstbildet, fotografert av Copenhagen streetstyle. Nå er høsten på hell, og vinteren står på tur, men jeg gir ikke slipp på den vakre høsten enda. Dette bildet er flott detaljrikt - de røde skoene som fremhever et grått, enkelt, fint antrekk og de vakre høstbladene og fargene, som gjør bildet estetisk gjennomført. :)

Det kommer til å ligge ganske dødt på bloggefronten min denne måneden. 1. desember skal jeg komme sterkt tilbake, for da begynner min juleferie! Kommer nok med noen posters innimellom, men tiden er knapp nå fram mot eksamen, og jeg har mye jeg skal lese og få unnagjort. Skole er altså høyst på priorlista.

Ingen kommentarer: