onsdag 10. oktober 2007

Fint !


Var innom FaceHunterbloggen i går kveld, og oppdaget dette bildet allerede da. Bildet fenget meg på en eller annen måte, men tenkte da at det var jo genseren og ikke noe mer, og valgte å ikke blogge det. Men i dag var jeg innom igjen, og enda en gang stoppet jeg opp med dette bildet. Etter nærmere observasjon, så viser det seg å være små fascinerende detaljer, som kanskje underbevisst har fanget meg. For det første er det jo genseren. Den er fantastisk fin, og kan absolutt tenke meg en sånn en selv. For det andre er det kombinasjonen naturhvitt og blendahvitt som er veldig naturlig og fin kombinasjon. For det tredje er det bakgrunnen til dette bildet: Hun står foran en hel del eføy.. Det er så fint det. :) Videre skjuler hun et veldig pent ansikt og et mystisk blikk bak noen briller, som en tilsynelatende intellektuell (hun er jo sikkert det), men med en skjult personlighet som kunne overrasket litt- jamfør tidligere post om kinderegg! ;) Og til sist så har hun en veldig nice grønn neglelakk på seg. ;)

Jeg er syk i dag. Borte fra både skole og jobb, så har ikke så mye ork til å gjøre annet enn å la tankene flyte fritt. ;)

Foto: FaceHunter

Ingen kommentarer: